Documenten - Passend onderwijs
435 documenten over Passend onderwijs
- Datum
- Relevantie
-
Antwoorden op schriftelijke vragen over de uitzending van Nieuwsuur van 5 oktober 2020
Minister Slob beantwoordt Kamervragen naar aanleiding van de uitzending van Nieuwsuur van maandag 5 oktober 2020. De uitzending ...
-
Schimmelpennincklezing 2020 door minister Slob
Minister Arie Slob sprak op 17 november 2020 de Schimmelpenninck-lezing uit.
-
Kamerbrief met reactie op verzoek over toelaatbaarheid afspraken over toelating tot speciaal onderwijs
Minister Slob gaat op verzoek van de Tweede Kamer in op de toelaatbaarheid van onderlinge afspraken tussen speciaal onderwijs, ...
-
Kamerbrief over onderwijs en zorg
Minister Slob en staatssecretaris Blokhuis informeren de Tweede Kamer over de voortgang van de landelijke maatregelen om zorg en ...
-
Kamerbrief over stand van zaken onderwijsaanbod Hoenderloo College
Minister Slob informeert de Tweede kamer over de stand van zaken van het onderwijsaanbod van het Hoenderloo College. Daarnaast ...
-
Bijlage 1 - overzicht van geraadpleegde bronnen (2)
Bijlage 1 - overzicht van geraadpleegde bronnen (2) (PDF | 1 pagina | 231 kB)
-
Kamerbrief Evaluatie en Verbeteraanpak Passend Onderwijs
Minister Slob Informeert de Tweede Kamer over 25 voorstellen om een nieuwe weg in te slaan met passend onderwijs. De voorstellen ...
-
Bijlage 2 - Beleidsnota evaluatie passend onderwijs
Rapport over conclusies van de evaluatie en de toekomst van passend onderwijs. Passend onderwijs is In 2014 ingevoerd. Bijlage 2 ...
-
Beantwoording Kamervragen over het bericht 'Autistische Gijs (11) kan nergens terecht voor zorg: ‘Hij zegt zelfs dat hij niet langer wil leven, hartverscheurend’
Staatssecretaris Paul Blokhuis beantwoordt vragen over het bericht 'Autistische Gijs (11) kan nergens terecht voor zorg: ‘Hij ...
-
Kamerbrief met reactie op de evaluatie van passend onderwijs en advies Onderwijsraad
Minister Van Engelshoven reageert op de onderdelen van de evaluatie van het passend onderwijs en het advies 'Steeds inclusiever' ...