Documenten - Leven Lang Ontwikkelen
246 documenten over Leven Lang Ontwikkelen
- Datum
- Relevantie
-
Kamerbrief over Nederlandse reactie op EU consultatie microcredentials - Eerste Kamer
Minister Van Engelshoven (OCW) informeert de Eerste en Tweede Kamer over de Nederlandse reactie (position paper) op de ...
-
Bijlage 1 - Nederlandse beantwoording consultatie ILA
Bijlage 1 - Nederlandse beantwoording consultatie ILA (PDF | 19 pagina's | 184 kB)
-
Kamerbrief over Nederlandse reactie EU consultatie individuele leerrekening
Minister Koolmees reageert op de Europese Commissie (EC) consultatie over de mogelijke Raadsaanbeveling gericht op een eventuele ...
-
Bijlage 2 - Non-paper by The Netherlands - An updated EU Skills agenda June 2020
Non-paper dat namens Nederland met de EC is gedeeld in aanloop naar de publicatie van de Europese Vaardighedenagenda in juni ...
-
Monitor tijdelijke subsidieregeling NL Leert Door met inzet van online scholing: Rapportage eerste peiling
Het doel van dit monitoronderzoek is inzicht krijgen in de mate waarin het subsidieontvangers lukt om voldoende deelnemers voor ...
-
Aanbiedingsbrief bij Kamervragen over voortgang subsidieregeling STAP-budget
aanbiedingsbrief van minister Koolmees bij de antwoorden op vragen van het schriftelijk overleg over Voortgang subsidieregeling ...
-
Uitvoeringstoets STAP-Regeling
Uitvoeringstoets van DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs) op de regeling Stimulans Arbeidsmarktpositie (STAP-regeling). ...
-
Beantwoording Kamervragen over voortgang subsidieregeling STAP-budget
Minister Koolmees beantwoordt vragen van het schriftelijk overleg over voortgang subsidieregeling STAP-budget. STAP staat voor ...
-
Kamerbrief over eindevaluatie experiment leeruitkomsten - flexibilisering deeltijd en duaal hoger onderwijs
Minister Van Engelshoven (OCW) informeert de Tweede Kamer over haar voornemen om wettelijke regels vast te stellen voor het ...
-
Evaluatie SLIM-regeling - Nulmeting 2020
Deze nulmeting beschrijft de huidige stand van zaken in de leercultuur en deelname aan scholing en ontwikkeling bij de ...