Dienstverlening van de Toekomst
1 van de ambities uit de Strategische Kennis- en Innovatieagenda van de Belastingdienst is het vernieuwen van de dienstverlening zodat die toekomstbestendig is. Dit onderzoek beschrijft 4 toekomstbestendige dienstverleningsconcepten voor burgers en bedrijven, en de totstandkoming daarvan. Het gaat om het concept Belastingdienstassistent, het concept Persoonlijke raadgever, het concept Scenarioplannen en het concept Persoonlijke digitale assistent. Van ieder concept is ook een video gemaakt.
Bijlagen
-
Video dienstverleningsconcept 3: Scenarioplanner
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Video dienstverleningsconcept 1: Belastingdienstassistent
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Video dienstverleningsconcept 2: Persoonlijke raadgever
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Managementreactie bij Dienstverlening van de Toekomst
Reactie van de Belastingdienst op het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Managementreactie bij Dienstverlening van de ...
-
Video dienstverleningsconcept 4: Persoonlijke digitale assistent
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...