Rapporten van effectonderzoekendie vallen onder de overkoepelende campagne 'Iedereen doet wat'. Campagne-effectonderzoek ...
Rapport | 21-12-2021
Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke ...
Rapport | 17-12-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen ervan bewust te maken dat als er iets in het leven van een burger ...
Rapport | 10-12-2021
Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test ...
Rapport | 30-11-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de bekendheid van stopheling.nl en de app te vergroten bij mensen die ...
Staatssecretaris Yeşilgöz-Zegerius beantwoordt Kamervragen over de campagne ‘Iedereen doet wat’. De vragen zijn van de Kamerleden ...
Kamerstuk: Kamervragen | 15-10-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne Risico, Inventarisatie en Evaluatie (RI&E), om kleine ondernemers ervan ...
Rapport | 30-09-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne ‘PUUR rookvrij’ (tweede flight), om rokers aan te zetten tot een serieuze ...
Rapport | 22-09-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in de zomer van 2021 om mensen te stimuleren om de CoronaMelder-app te ...
Rapport | 01-09-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongeren kennis te laten maken met verschillende voorbehoedsmiddelen om zo ...
Rapport | 31-08-2021