Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen die regelmatig aankopen doen in een webwinkel buiten de Europese ...
Rapport | 31-12-2022
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne om mensen bewust te maken van het effect van een gezondere leefstijl op je ...
Rapport | 25-11-2022
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne voor het vergroten van de bekendheid van stopheling.nl voor met name de ...
Rapport | 28-10-2022
Welke gedragsbepalers beïnvloeden het sturen van berichten aan verkeersdeelnemers? Resultaten van onderzoek naar wat voor mensen ...
Rapport | 21-09-2022
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne voor het vergroten van de bewustwording over het belang je te blijven ...
Rapport | 31-08-2022
Deze rapportage beschrijft de resultaten van het onderzoek naar de effecten van de campagne om woningeigenaren te informeren over ...
Rapport | 30-08-2022
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in maart en april 2022 om belastingplichtige particulieren en ondernemers ...
Rapport | 29-06-2022
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne rond 4 en 5 mei. Het thema van de campagne is 'Vrijheid deel je met elkaar'. ...
Rapport | 07-06-2022
Minister-president Rutte stuurt de Tweede Kamer de Jaarevaluatie van de campagnes van Rijksoverheid over het jaar 2021. ...
Kamerstuk: Kamerbrief | 17-05-2022
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de schade van een ramp of crisis te beperken, door burgers te alarmeren en ...
Rapport | 05-05-2022