Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om ondernemers bewust te maken dat als er iets in het leven van de ondernemer ...
Rapport | 02-01-2023
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om jongvolwassenen te informeren over de verschillende keuzemogelijkheden in ...
Rapport | 31-12-2022
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne Risico-inventarisatie en -evaluatie (RI&E). De campagne wil ondernemers ...
Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. MONO is een langdurige campagne; dit rapport gaat over de campagneperiode 26 ...
Deze rapportage beschrijft de resultaten van het onderzoek naar de effecten van de campagne om woningeigenaren te informeren over ...
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne HPV-vaccinatie voor jongeren in de leeftijd van 13 tot en met 18 jaar. ...
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen die regelmatig aankopen doen in een webwinkel buiten de Europese ...
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne om mensen bewust te maken van het effect van een gezondere leefstijl op je ...
Rapport | 25-11-2022
Dit rapport beschrijft de effecten van de campagne voor het vergroten van de bekendheid van stopheling.nl voor met name de ...
Rapport | 28-10-2022
Welke gedragsbepalers beïnvloeden het sturen van berichten aan verkeersdeelnemers? Resultaten van onderzoek naar wat voor mensen ...
Rapport | 21-09-2022