Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat heeft onderzocht hoe het merk vanAnaarBeter bij mensen bekend staat en 2 ideeën ...
Rapport | 28-02-2021
Onderzoek naar het effect van de campagne 'Iedereen doet WAT' (december 2020). De campagne wil iedereen in de samenleving ...
Rapport | 22-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om de meldingsbereidheid door slachtoffers van hands on-seksueel ...
Rapport | 17-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om weggebruikers in hun routekeuze rekening te laten houden met ...
Rapport | 15-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om het makkelijker te maken om alcohol te weigeren en mensen meer ...
Rapport | 10-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om mantelzorgers er bewust van te maken dat de zorg die ze verlenen ...
Rapport | 08-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 die als doel had de bekendheid van de Coronamelder-app te vergroten ...
Rapport | 01-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om mensen die in geldproblemen komen door de coronacrisis op te ...
Rapport | 31-01-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om de bekendheid van de RI&E-verplichting te verhogen onder kleine ...
Onderzoek in december 2020 naar het effect van de campagne 'Kom jij eruit?'. Doel van de campagne was het aantal mensen met ...