Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om het stereotype beeld van ouderen die hulpbehoevend en inactief ...
Rapport | 28-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in oktober - december 2020 om ondernemers aan te sporen te onderzoeken welke ...
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om de intentie van jongeren, tussenpersonen en organisaties om mee te ...
In deze literatuurstudie is gekeken naar reisalternatieven bij wegwerkzaamheden: andere route, ander vervoer, vertrek op ander ...
Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat heeft onderzocht hoe het merk vanAnaarBeter bij mensen bekend staat en 2 ideeën ...
Onderzoek naar het effect van de campagne 'Iedereen doet WAT' (december 2020). De campagne wil iedereen in de samenleving ...
Rapport | 22-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om de meldingsbereidheid door slachtoffers van hands on-seksueel ...
Rapport | 17-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om weggebruikers in hun routekeuze rekening te laten houden met ...
Rapport | 15-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om het makkelijker te maken om alcohol te weigeren en mensen meer ...
Rapport | 10-02-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne in 2020 om mantelzorgers er bewust van te maken dat de zorg die ze verlenen ...
Rapport | 08-02-2021